Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

Ο Περιφερειακός Σύμβουλος Αττικής κ. Χαρδαλιάς καταγγέλλει τον κ. Σγουρό και ανεξαρτητοποιείται






Παρών δηλώνει για τις εκλογές του 2019 και για την Περιφέρεια Αττικής ο Νίκος Χαρδαλιάς, Δήμαρχος Βύρωνα επί 12 χρόνια, μέχρι πρότινος Εκτελεστικός Γραμματέας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας , και Περιφερειακός Σύμβουλος σήμερα Αττικής, αλλά παράλληλα καταγγέλλει τον κ. Σγουρό  και ανεξαρτητοποιείται, χωρίς να μασάει τα λόγια του και για την κα Περιφερειακή Αρχή Δούρου. Διαβάστε την ανακοίνωση του:


Ανεξάρτητος Περιφερειακός Σύμβουλος Αττικής από σήμερα! 

Στο σημερινό Περιφερειακό Συμβούλιο κατέθεσα στον Πρόεδρο του Συμβουλίου την δήλωση αποχώρησης μου από την παράταξη Αττική Μόνο με Έργο με την οποία και είχα εκλεγεί στις Περιφερειακές Εκλογές του 2014.

Οι αναλυτικοί λόγοι της αποχώρησής μου είναι γνωστοί και αντιληπτοί στους συναδέλφους της παράταξης με την οποία μέχρι σήμερα δίναμε από κοινού τους αγώνες στα έδρανα του Περιφερειακού Συμβουλίου και άπτονται κυρίως στον παντελώς διαφορετικό τρόπο που αντιλαμβανόμαστε με τον αγαπητό (κατά τα άλλα) Γιάννη Σγουρό τις αρχές της συλλογικότητας, της συνεργασίας, της συνεννόησης και του αμοιβαίου σεβασμού, βάση των οποίων συνεργαστήκαμε το 2014! Αρχές που όταν συνεχώς θυσιάζονται στο βωμό προσωπικών στρατηγικών και τακτικών, μακριά από ξεκάθαρες θέσεις αλλά και την αναγκαία συζήτηση και διαβούλευση, δεν αφήνουν το παραμικρό περιθώριο πραγματικής συνεργασίας!

Αποχωρώ για τον ίδιο λόγο ακριβώς που πήρα την υπερβατική απόφαση να συνεργαστώ μαζί του, ούτε τότε ήμουν, και ούτε τώρα είμαι διατεθειμένος να υπηρετήσω και να στηρίξω τις προσωπικές στρατηγικές του οποιουδήποτε!

Στην 25χρονη πορεία μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, έχω αποδείξει ότι οι επιλογές μου βασίζονται μόνο σε αρχές και αξίες και υπηρετούν αποκλειστικά και μόνο την φιλοδοξία μου να είμαι ουσιαστικά χρήσιμος και να δίνω πραγματικές μάχες για τους συμπολίτες μου, όποτε και όπου εκείνοι με εμπιστεύονται, μέσα από συγκεκριμένο σχέδιο και σκληρή δουλειά!

Συνεχίζω λοιπόν την προσπάθεια μου από τα έδρανα του Περιφερειακού Συμβουλίου ως ανεξάρτητος Περιφερειακός Σύμβουλος και δηλώνω βροντερά παρών στις Περιφερειακές Εκλογές του 2019!

Εύχομαι στον Γιάννη Σγουρό και τους αγαπητούς συναδέλφους της ομάδας του που θα τον ακολουθήσουν, καλή επιτυχία στη νέα του υποψηφιότητα το 2019 (όπως πρόσφατα ανακοίνωσε).

Ο αγώνας μας για να επιστρέψει η Περιφέρεια Αττικής στην κανονικότητα και να απαλλαγούμε από την πλέον ανίκανη και ανεκδιήγητη Περιφερειακή Αρχή Δούρου θα είναι κοινός!
Κοινός μεν, αλλά από διαφορετικά μετερίζια αυτή τη φορά!

Με ευθύνη, με σχέδιο, με όραμα για τις γειτονιές της Αττικής, συνεχίζω την προσπάθεια μου, μαζί με εκείνους που είμαστε έτοιμοι να αφήσουμε στην άκρη τα ψευτοδιλήμματα και τις διαχωριστικές γραμμές του χθες και μακριά από μικροπολιτικά παιχνίδια να κάνουμε την Αττική πραγματική πρωταγωνίστρια των εξελίξεων μέσα από έργα πνοής σε κάθε γειτονιά, μέσα από πολιτικές συνεργασίας και συνεννόησης που θα υπηρετούν του πολίτες και μόνο!
Συνεχίζουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου